keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Kuinka sitä aloittaisi?

Vaikka näitä kynsiblogeja nyt on viime aikoina puhjennut kuin sieniä sateella, olen jo jonkin aikaa sitten päättänyt perustavani kynsiblogin ja pitäväni sen pystyssä. Minulla on ollut jo kaksi aikaisempaakin blogia, mutta ne eivät pysyneet pystyssä alunperin huonon pohjan vuoksi. Aluksi rullasi hyvin, mutta sitten ei ollut asiaa ja myöhemmin ei mielenkiintoa ja aikaa. Mutta olen päättänyt tehdä parannuksen. Ja nyt on aikaakin, kun ensimmäinen ylioppilaskirjoitusosio on takana.

Älkää antako alun hämätä. Oikeasti minulla riittää asiaa, jos aihe on kiinnostava :D Jos otetaan esimerkiksi kynsiharrastukseni, joka alkoi parisen vuotta sitten ja on jatkunut tähän päivään saakka ja tulee jatkumaan vielä pitkään. Vaihdan lakkauksia kerran tai pari viikossa.

Jos palataan blogiin, niin en ole varma onko tämä pohja nyt hyvä vai ei. Se saattaa muuttua. Teksteissäni saatan eksyä välillä puhumaan jostain ihan muusta kuin kynsistä, mutta pääpaino siis kynsissä, eikö vain? Ja toisinaan tekstit ovat pitkiä ja monisanaisia, toisinaan taas lyhyitä lähes pakolla väännettyjä. Älkääkä säikähtäkö, jos tekstejä ei aina kuulu. Minun muistini on toisinaan turhan lyhyt.

Tänään ette saa vielä kuvia, mutta myöhemmin sitten (ehkä jo huomenna) :)

Ei kommentteja: