keskiviikko 26. lokakuuta 2011

Miten niin minä? Olen ihan viaton.

Mulle tuli eilen postia! :D Paketti tarkemmin ottaen. Tai no kaksi, mutta toinen ei liity kynsihommiin mitenkään.



Kynsikiekkoja! Ja viisi kappaletta! Eilenhän mää kerroin teille siitä paperista, jossa mulla on tippa kaikista lakoista, mutta nyt pääsen laittamaan näihin, niin näkee paremmin, miltä mikäkin lakka näyttää.

Ebaysta tilasin ja Hong Kongista asti matkasivat. Eikä ollu mitään ongelmia :) Mulle olisi vielä tulossa kaksi pakettia lisää, mutta niistä lisää kun tulevat.

Mainitsinkin, että minulle tuli kaksi pakettia. Toinen sisälsi tällaisen:


Eli ei mitään kynsiin liittyvää, vaan Wicked-musikaalin original soundtrack. Ja rakastan sitä<3 Käykää Youtubesta kuuntelemassa jokin laulu, niin tiedätte edes vähän mistä höpisen. Mutta Wicked vain on ihana!<3

Ei kommentteja: