perjantai 4. marraskuuta 2011

Fimotuksia

Postilaatikosta putkahti viime ja tällä viikolla pari pakettia.

Ensimmäinen paketti tuli perjantaina Hong Kongista.



Hyrrällinen hedelmäfimoja, jotka kiusaavat minua menemällä koko ajan sekaisin :P Mutta onpahan nyt fimoja viimeinkin. Noita pitäisi olla n.2400 kpl (jos oikein muistan).

Toinen paketti liittyi myös fimoihin ja tuli tiistaina ja ihan Suomesta.


Fimoleikkuri, vaikka mulla ei olekaan vielä fimotankoja, joita leikata, mutta kun halvalla sai :D

Itse pidän enemmän noista hedelmäfimoista kuin kukkafimoista olisin pitänyt, mutta kyllä minä niitä kukkiakin joskus hankin :)
Millaisista fimoista te pidätte?

5 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Mä en oo käyttänyt ikinä fimoja. Jotenkin tuntuu ettei oo mun juttu. Tosin harvoin lakkaan kynsiä mitenkään tosi kirkkailla väreillä kirjaviksikaan. Ehkä pitäisi joskus tuo "comfort zone" ylittää silläkin saralla :)

Janette kirjoitti...

hedelmäfimot on kans mun juttu :) ja rusettifimot on kans aika söpöjä ^_^

Zerathy kirjoitti...

Maiju: :) Mulla äiti katso harrastukseni alussa aina minun mitä erikoisemman värisiä kynsiä sellaisella ilmeellä, joka kertoo, ettei itse ikinä käyttäisi sen väristä lakkaa :D On se jo onneksi tottunut.

Jane: Hih :) Rusetit ovat myös mielestäni söpöjä.

E kirjoitti...

- rakastaa fimoja, candy-nail-

Mullakin noita fimoja on kertynyt aivan hirveesti. Mulla on ainakin kakskymmentä hedelmä fimotankoa, kolme hedelmä hyrrää, ja pari tankoa semmosia fimo herkkuja
( jätskejä yms.) Sillä leikkurilla on muuten tosi helppo leikata.. itse luulisin että olisi vaikeaa saada niistä ohuita. Ostelen fimoja mimaxista, sinne on nyt kulunut 20 euroa fimoihin.. ja suosittelen ostamaan fimotankoja myös huutonetistä!

Zerathy kirjoitti...

candy-nail: Luultavasti minullakin alkaa kohta kertyä noita fimoja, ainakin vähitellen. :D Niitä on hauska käyttää ja monet kuviot ovat hirveän suloisia<3